2011. június 12., vasárnap

9. fejezet

Kilencedik fejezet
 
 
Romantika holdfényben



(Anna szemszöge)

Óvatosan lopakodtam be a házunkba. Reméltem, hogy senki nem vesz észre. Végül sikerült eljutnom a szobámig, ott zokogva rogytam le az ágyamra és felidéztem az este eseményeit. A rejtélyes, jóképű fiú, a szomorú szemű lány, akit Daniel olyan meghitten ölelt. Azt mondta, meg akarja magyarázni, hogy mi történt, de én nem vártam meg, kisurrantam a házból, mikor bement a lány szobájába. Elszántan emelkedtem fel, későre jár, majd holnap végiggondolok mindent. Kimentem a fürdőbe és beálltam a zuhany alá. A gránátalmás tusfürdőm ismerős illata és a forró víz lassan megnyugtatott, a hátizmaim ellazultak. Igyekeztem nem gondolni Danielre, mert akkor az egész relaxációs cirkuszt kezdhettem volna előröl. Megmostam a fogam, kifésültem vizes hajam és visszamentem a szobámba. Felvettem a pizsamámat és a kedvenc rózsaszín, plüss fürdőköpenyemet. Hirtelen motozást hallottam az ablakom felől, riadtan pördültem meg...
- Anna én vagyok az. Nyisd ki az ablakodat. – Daniel volt az.... Az ablakhoz rohantam és kitártam.
- Mit keresel itt? – kérdeztem döbbenten, a tetőn egyensúlyozó fiútól.
- Beszélnem kell veled. Gyere! – benyúlt az ablakon, kihúzott a tetőre, az ölébe.

(Daniel szemszöge)

Kihúztam az ölembe és szorosan magamhoz öleltem, miközben próbáltam nem arra gondolni, hogy a köntös alatt csak egy vékony pizsama takarja el a testét. Lenéztem rá és elakadt a lélegzetem, annyira gyönyörű volt.. A haja víztől sötéten omlott a háta közepéig. A pizsama és a fürdőköpeny kihangsúlyozta bőrének fehérségét, alakjának karcsúságát, törékenységét és nem takarta el a kulcscsontját sem.
- Miért rohantál el? – kérdeztem, hogy eltereljem a figyelmem szépségéről, és bűnös gondolataimról – Beszélni szerettem volna veled.
- Nem vagyok kíváncsi a magyarázatodra! – csattant fel, megpróbálta kitépni magát a karjaimból, de még szorosabban öleltem magamhoz – Eressz el!
- Nem! Végig fogsz hallgatni! – közöltem higgadtan, mert tudtam, csak akkor fog szabadulni, ha én elengedem. Legnagyobb döbbenetemre zokogásban tört ki. - Anna! Mi a baj? - kérdeztem ijedten.
- Láttalak téged… - hüppögte ő – Láttam, ahogy azt a lányt öleled. Meghitten, boldogan.
A megkönnyebbüléstől majdnem felnevettem. Hozzáhajoltam és szenvedélyesen megcsókoltam. Kis idő múlva visszacsókolt, a nyelvem végig simított a fogain, majd az alsóajkát kezdtem el szívogatni. A nyelveink őrült módjára hajszolták egymást. Elszakadtam tőle s miközben Ő levegőért kapkodott, én végigcsókoltam az állát, a nyakát, lejjebb toltam vállairól köntöst, majd a vállait is végigcsókoltam. Miután végeztem a füléhez hajoltam.
- Becca a kishúgom. – suttogtam a fülébe – Sosem csalnálak meg senkivel.
- Daniel… - suttogta Anna vággyal teli hangon – Én... Annyira sajnálom.
- Nem tudhattad. – mondtam – Csak kérlek, legközelebb bízz bennem.
Szerelmem a szemembe nézett és bólintott.
- Későre jár. Menj aludni. Majd holnap beszélünk.... – még egyszer magamhoz öleltem – Jó éjt! – suttogtam neki és visszaeresztettem a szobájába.
- Jó éjt. – motyogta álmosan, miközben becsukta az ablakokat. Leugrottam a tetőről. Simán és könnyedén értem földet, mint egy macska. Már indultam volna haza, amikor egy ismerős hang szólalt meg a hátam mögött:
- Daniel? Te vagy az? – döbbenten fordultam meg.
- Gabrielle?

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett! Van benne minden, amire egy jó történetben szerepelhet!!! Kérek még!xD
    AdrineXD

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett megint!! Csak nekem olyan kis rövidkék!!! Folyamat csak olvasnám!! És egyre több a szereplő benne!! Csak tudjuk követni!! Várom a folytatást nagyon!! :))))

    Puszi Katinka

    VálaszTörlés
  3. ÁÁ!! Te lány!
    Hogy tehetted ezt!:D
    Fogadok, hogy csak pár percbe telt összehozni ezt a szaftos fejezetet!:D
    Még hogy nem szereted a kicsit intimebb könyveket!:P Inkább megírod, mintsem olvasod?:D Kis huncut!:D

    Na szóval:D
    Anna helyében én is kételkedtem volna Daniel-ben. Valószínűleg én is elmentem volna, nem lettem volna kíváncsi a magyarázkodására...:)
    Daniel szemszögében viszont (ugyebár megcsillogtattad azt az oldalát a fantáziádnak amire nem számítottam volna tőled;)) azt mondta Anna-nak, hogy nem csalta meg soha senkivel..ez nagyon érdekes kijelentés volt! Főleg egy pasitól...tudod milyen szkeptikus vagyok a pasikkal szemben, sz. ezt nem kell kifejtenem:)xD De elég vakmerő kijelentés volt, az tuti..főleg most, hogy megjelent ez a Gabrielle is... Anna-nak egyre nehezebb lesz követni a Daniel körül megpördülő lányokat!:D Most nem mondhatja megint azt, h.:Bocsy Anna, de ő meg a másik kishúgom, akiről szintén nem tudtam...xD
    Mert az gondolom marhaság lenne, tehát tuti, hogy ezt a lányt is valami Ex-nek nézi majd..lehet, hogy tényleg ex? vagy csak egy "egyszerű" régi jó "barát"?:D

    Remélem sűrűn lesznek frissek, ha már ilyen egy oldalas fejikkel bombázod az idegeimet!:D;)

    Sok puszit és ihletet!:*

    VálaszTörlés
  4. Tetszett a fejezet, de olyan rövidkék. :)
    Olvasnám mindig tovább. Én is meglepődtem hogy így írtad le a csókot. de ettől függetlenül jó volt az a rész is, csak nem számítottam rá. :)
    Várom a következőt.
    Most mit talál ki Daniel? :D
    üdv

    VálaszTörlés
  5. izgalmas, fordulatos, mint már megszokhattuk !!!!
    köszi a fejezetet : Emy

    VálaszTörlés