2011. június 4., szombat

8. fejezet


Nyolcadik fejezet


Egy összetört szív


(Anna szemszöge)

Összébb húztam magamon a kabátot. Fáztam, de tudtam, nem nyugszom, amíg Danielt meg nem találom. Végre valahára elértem azt a házat, amiben lakott. Hirtelen elfogott a félelem. Mi lesz, ha nem örül nekem? Hirtelen fény gyulladt a közeli szobában. Az ablakhoz lopakodtam és belestem. Attól, amit bent megpillantottam a szívem fájdalmasan összeszorult. Daniel az ágyon ült és egy gyönyörű nőt tartott a karjában. A lány afféle egzotikus szépség volt, gyönyörű alakkal és bronz barna bőrrel. Figyeltem, ahogy a szerelmem még jobban magához húzza őt és fülébe suttog valamit. Könnyek homályosították el a szememet, zokogva rohanni kezdtem, útközben felborítottam egy vödröt, ami hangos csörömpöléssel gurult végig az aszfalton. Vakon botladozva futottam. Hirtelen beleütköztem valakibe. Az illető felnyögött, amikor a lábára tapostam.
-       Bo… bocsánat! – suttogtam és meg akartam kerülni, de elkapta a karomat.
-       Jól vagy? – kérdezte – Olyan zaklatottnak tűnsz!
Mielőtt válaszolhattam volna egy kiáltást hallottam a hátam mögül.
-       Anna! – hátrafordultam, Daniel volt az. Az ablakból látott lány mellette állt. Amikor megpillantotta az idegent, akinek nekimentem, elsápadt.
-       Chris? – suttogta döbbenten.

(Daniel szemszöge)

Elképedve bámultam hol Annára, hol Beccára, hol a Chrisnek nevezett alakra. Ő lenne az, aki összetörte a húgom szívét. Irdatlan düh száguldott rajtam. Meg akartam leckéztetni, megmutatni, hogy nem ő a világ közepe. De volt most fontosabb dolgom is.
-       Mit keresel itt? – fordultam Anna felé.
-       Nem érdekes. – zárta össze dacosan telt ajkait.
-       Éppen erre sétáltam, amikor belém rohant ez a kis hölgy zokogva. – mondta Chris nyájasan mosolyogva, amitől még jobban gyűlöltem, mint eddig.
-       Megbeszélhetnénk ezt a dolgot a házban? – kérdeztem. A lányok bólintottak.
-       Nos örvendtem a találkozásnak Christian. – fordultam a fiú felé.
-       Részemről a szerencse. – mondta majd kezet csókolt Annának. Közben gúnyos pillantásokat lövellt Becca felé. Villám gyorsan elköszöntem és a ház felé tereltem a lányokat. Épp amikor át akartam lépni a küszöböt, belém hasított egy érzés. Én valahol már találkoztam Chrissel. De hol?


(Chris szemszöge)

Elégedetten indultam vissza. Elmondhatatlanul boldog voltam. Minden tökéletesen sikerült eddig. Daniel fortyog a dühtől, Becca elsorvad a szomorúságtól. Ráadás még, hogy úgy játszhatok Daniel szerelmével, mint macska az egérrel. Egy újabb ötlet formálódott bennem. Elvigyorodtam, Tökéletes, meg van a következő lépés. A legjobb úton haladok afelé, hogy elérjem célomat, a Divine családot örökre tönkretegyem. A szülőkkel már végeztem, mindketten halottak. Most itt az ideje, hogy a gyerekeik is megérezzék, milyen következményekkel jár az, ha valaki velem packázik. Édes lesz a bosszú.








6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Én bevallom most olvastam el egybe az összes eddigi fejezetet. És csak azt érzem hogy olvasnám hajnalig is. :D Nem ismerem a könyvet, szóval nekem ez teljesen új. Nagyon tetszik, nehogy abbahagyd az írást, biztos többen is olvassák csak nem mindenki szokott írni komikat.
    Az is jó, h mindig más szemszögében van írva. Nekem így érthetőbb.
    Remélem hamar lesz folytatás.
    Üdv
    B.Laura (Team Edan)

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Hú, ez megint lényegre törő volt!Hirtelen ennyi szemszög!Nem semmi!Ügyes vagy!Csak rövid volt...

    Siess a folytatással!
    :)

    VálaszTörlés
  3. Szia
    Én mindig elolvasom amint észreveszem h van új fejezet, csak néha lusta vagyok komizni:) Nagyon jó a történet meg a szereplők meg minden;D Mindig várom az új fejezeteket, és a te történeted alapján kedvet kaptam az eredeti elolvasásához:) Szóval így tovább! Hajrá!

    Nikki

    VálaszTörlés
  4. Jesszusom!:D ez nagyon jó volt:D
    Viszont amikor megláttam az új szereplőt kicsit kiborultam!:O miért pont őt? úgy utáltam a HP-ban is:/-.-". Viszont ahogy látom, már megint a rossz fiút fogja játszani..:/ kezdem azt gondolni, hogy soha az életben nem fogom jó szerepben látni ezt a pacákot..:/ pedig olyan jó pasi*.*...lenne xD
    Anna gondolom azt hiszi h. Becca Daniel új bnője..:/
    Ez a Chris meg valami ellensége lehet Danieléknek. Valahogy nekem is van egy olyan érzésem hogy valamit elfelejtettem...:/ mindegy..mivelhogy én mikor nem felejtek el valamit..xD

    Egy tuti: egyre jobban érdekel ez a sztori:) és az is tuti, hogy muszáj lesz majd elolvasnom ezt a könyvet xD

    Sok puszit és ihletet!:*
    (és jó olvasást az új szerzeményekhez is;))

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Iszonyatosan jó volt, kár h most nincs tovább!
    Szóval várom nagyon a következő fejezetet!
    Nagyon izgalmas/mozgalmas, és szeretem, hogy a történések által vannak leírva a szereplők,és nem egy-egy külön fejezetben.
    Puszi: Emese P.

    VálaszTörlés
  6. ezt nem ertem : Becca honnan jott? nem az volt hogy a nagyszuleivel lakott? mert az van itt leirva hogy vonattal jott es am gondolom messze lakhatott... el tudnad magyarazni?

    VálaszTörlés