2011. június 13., hétfő

10. fejezet

Tízedik fejezet

Valódi és bukott angyalok


(Gabrielle szemszöge)

Ahogy végigsétáltam az utcán Daniel nyomában egyre inkább elbizonytalanodtam. Vajon helyesen teszem, hogy elárulom az unokabátyámat? Daniel a barátom és tartozom neki ennyivel, de akkor is. Megráztam a fejem, hogy kisöpörjem ezeket a bűnös gondolatokat. Amit most teszek az jó és nekem a jóság a lételemem. Ez a természetemből fakad. Valamint arra tanítottak, hogy legyek mindig jó, igaz, önzetlen és szeretetre méltó, tiszteljem és féljem Istent. Arra tettem fel az életemet, hogy az embereket segítsem és védelmezzem. Ahogy követtem Danielt, elhaladtam egy kirakat mellett és megpillantottam benne azt az önmagamat, ami a hétköznapi ember számára láthatatlan. A hátamból fehér tollas szárnyak nőttek ki. Aranyszínű glória lebegett a fejemtől két – három centire. Az emberek szemében csak egy kislány vagyok, igazából pedig angyal. Méghozzá őrangyal. A Kalbi családot védelmezem már évszázadok óta. Egy ideig tökéletesen végeztem a munkámat, aztán valami megváltozott. A család tagjaival egymás után szörnyűbbnél szörnyűbb dolgok történtek az elmúlt évtizedekben. Én pedig csak most jöttem rá, hogy a borzalmak mögött a tulajdon unokabátyám áll. Chris. Már a neve hallatára is ismeretlen érzések borítottak el, düh és gyűlölet. Harag, amiért érzelmileg összetörte az én Beccámat. Ez a kislány volt az, akit leginkább a szívembe zártam, pedig sok dinasztia életútját kísértem figyelemmel. Danielt is nagyon szeretem, gyerekeimnek tekintem mindkettőjüket, ami elég furcsa lehetne másoknak, ugyanis pontosan tizennégy évesnek nézzek ki. Az angyali halhatatlanság csak egy adottság a sok közül. Egyedül Daniel ismer engem emberi alakomban, és ő tudja, egyedül mi is vagyok én. A kishúgának csak az álmaimban voltam igaz, szerető társa, sajnos előtte nem fedhettem fel kilétemet. A gondolataimból a fiú hangja riasztott fel:
-       Megérkeztünk. – egy kicsi ház előtt álltunk. Daniel kinyitotta az ajtót, udvariasan előre engedett, majd bezárta. Egy apró nappaliba vezetett. Leült kanapéra, én a kandallóhoz sétáltam.
-       Nos, milyen hírt hoztál?
-       Daniel hatalmas veszély leselkedik rád, Beccára és Annára. – kezdtem bele, ez utóbbi névre összevonta a szemöldökét – az a fiú, akivel ma este találkoztál, az unokabátyám, a te legnagyobb ellenséged.
-       Ellenségem? Nem értem…
-       Azt hiszem itt az ideje, hogy pontosabb információkat szerezz mindenről. – fáradtan lerogytam a kanapéra, az aggodalom és a félelem kimerített. Mélyet sóhajtottam és belekezdtem az ősi történetbe, ami minden borzalom elindítója volt. Több 300 évvel ezelőtt, egyik ősöd jó barátságba keveredett egy angyallal, Chrissel. ( Amikor a nevét kimondtam Daniel szeme hatalmasra tágult.) Olyannyira, hogy egy szívességet kért tőle. Mégpedig azt, hogy hozza vissza neki elvesztett feleségét. Chris ezt csak úgy tudta megtenni, ha megszállja a nő testét, addig, amíg a férfi nem talál egy másik lelket, ami a feleségében élhetne. Ez így is történt, a férfi megölt egy ismeretlen nőt, hogy annak lelkével megmentse a feleségét. Chris pedig megszállta az asszony testét, hogy a másik lelket beléköltöztethesse. Amikor ezt megtudta, Isten hatalmas haragra gerjedt. Megátkozta a férfit és a további dinasztiákat azzal az átokkal, amelyet te jól ismersz, hisz ma is szenveded következményeit. Christ pedig lehajították a mennyből, a szárnyait kitépve. Bukott angyal lett. Amikor a Földre ért elrejtőzött, de 30 éve visszatért, a bujkálás alatt kiveszett belőle minden emberi és angyali tulajdonság. Megesküdött, hogy kegyetlen bosszút áll a Kalbi családon, szerinte ti tehettek arról, hogy így járt. Már el is kezdte tönkre tenni a családodat. Ivásba hajszolta édesanyádat, drogba édesapádat, ő gyilkolta meg álmában a nagymamádat. Ám ez még mind semmi ahhoz képest, amit tervez. Kegyetlen képességnek jutott a birtokába. Képes akármikor aktiválni az átkodat, s ezzel irányítani tud téged.
-       Akkor most mit csinálunk? – kérdezte Daniel rémülten.
-       Holnap tanácsot hívunk össze. Beavatjuk a húgodat, Annát és King lelkészt a dolgokba. – közöltem határozottan, Daniel tiltakozásra nyitotta a száját, de gyorsan közbevágtam – Ez már nem tréfadolog Daniel! Minden segítségre szükségünk lesz, ha le akarjuk győzni Christ.
Elindultam az ajtó felé.
-       Hová mégy? – kiáltott utánam Daniel.
-       Találkozom Chrissel. Ha van még benne valami emberi, talán rá tudom venni, hogy álljon le ezzel az őrültséggel. – mondtam határozottan és kisétáltam az ajtón.















5 megjegyzés:

  1. Huncut csajszi! Hát ezt akartad még húzni vasárnapig?? Nem szabad!!!!!xD
    Ismét váratlan fordulatot kaptunk tőled, de teljesen levettél a lábamról vele.
    Nem minden angyalos történetért vagyok oda, de ez teljesen megfogott!:)
    Gyönyörű lányt választottál Gabriellához! Őt teljesen el tudom képzelni angyalnak.
    Szóval kérek még és nem elhúzni sokáig!!!
    Jah, és jó, hogy ilyen hosszú lett!!
    Még ha te a rövid részeket szereted!!!xDxD
    AdrineXD

    VálaszTörlés
  2. ez a fejezet tök más volt, mint az eddigiek, mert nem cselekményes volt, hanem gondolat kifejtős/beszégetős/titok/rejtvény megfejtős.
    szóval tök jó volt :)
    bocsi de nem tudok többet írni :S
    Puszi: Emy

    VálaszTörlés
  3. Jesszusom!
    Te nő!
    Ez a Gabrielle...ahogy olvastam,..olyan volt, mintha veled beszélgettem volna*.*
    Annyira felismertelek benne téged:D Ez tök szuper:D mintha saját magadat raktad volna a történetbe*.*Wihiii már nem tudnék meglenni enélkül a történet nélkül, ez tuti fix! Imádom! más nem tudok mondani:D

    Tetszik, hogy felfedted Gabrielle történetét, és hogy tudjuk, hogy angyal...viszont a hír amit hozott az nem igazán ..bár abból a szempontból igen, hogy kezdenek beindulni a dolgok!:D megtudtuk, hogy kicsoda ez a Chris, azon kívül, hogy Becca expasija...és mivel most olvasom a HP-t megint, ezért még jobban tudom csak utálni ezt a karaktert..ugyanis még mindig nem tudok szabadulni attól, hogy Malfoy képét adtad Chrisnek...xD
    Kíváncsi vagyok, hogy mit szól majd hozzá a tiszteletes! Anna gondolom kiakad, de mégis segíteni fog majd Daniel-nek,..a tiszteletes ugye Anna apja, és mivel már ismeri a Kalbi családot, és mivel "isten szolgája" tuti, hogy segíteni fog...vagy nem..xD
    Viszont Becca-nak rosszabb lesz, mint volt...megtudja majd ezeket, hogy az anyjával, az apjával, és szeretett nagymamájával mi is történt igazából...biztos hogy ki fog akadni...:/
    na és Riley? vele mi van? őt is beavatják majd?
    szegénykém..így is pocsékul van, most még plusz lesz neki, hogy titkolózik előtte a húga, meg az apja is? ciki..:/

    jah és a legfontosabb! még mindig nem tudom, hogy mi az az átok vagy mi, amivel küszködünk..:/nem tudom, hogy most átalakul valami vérengző vadállattá, vagy csak egyszerűen zombi lesz..ilyen agyhalott, és csak azt tudja hogy ölnie kell? vagy mi a szösz?:/
    Csak annyit tudok, hogy minden hónapban megtörténik..igaz? vagy már rosszul emlékszem?
    na de még várok...kivárom én a végét, úgy is megtudjuk hogy mi lesz/lett belőle!:D vagy is..belőlük? Becca is képes rá..? arra amit nem tudok hogy mi az..:/xD

    na minden mindegy!:D
    köszi hogy az én kommentemet vártad/várod leginkább, és hogy adsz a véleményemre:) .^^

    Sok puszit és ihletet!:*

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Ez igen!Jól meglepődtem!Alig várom a folytatást!

    VálaszTörlés